Emocions.

T’estim, i t’ho dic així, amb un somriure de llum als ulls. Amb el pas del temps i el desig ben arrelat he après a dir-te de tantes formes i camins com et presentes. He llaurat els teus mots a la meva terra fèrtil del meu cor, i prop d’un torrent cabalós hi he deixat anar el meu cant d’enyor quan t’he perdut entre boires i enderrocs. Perquè ets de la terra i amb la terra, mil·lenària cançó d’amor i gesta, oracle al cim on es contemplen totes les riberes, correfoc de versos ardent a la plana dolça de les quimeres. Has estat la musa encalçada per arriscats poetes, deesa de la llibertat en el traspàs de totes les fronteres, fecundada mare d’arrels fugisseres, huera que s’enfila a la façana altiva dels dies i et fas fermament esclat de bandera. M’he enllaçat a tu i per tu, perquè et sé, ara, nua enmig de la tempesta, i estenc les meves mans per a fer-te d’aixopluc i caminar junts rambles avall d’un encetat capvespre acompanyat d’antigues i noves primaveres. M’enllaç a tu per amor, cap altra raó em sedueix i em dóna empenta.

Responder

